![صفحات خطای 404 مورد علاقه ما [2022]](https://vpsgeek.ir/wp-content/uploads/2022/08/صفحات-خطای-404-مورد-علاقه-ما-2022.png)
شاید عنوان این وبلاگ برای شما کمی غیر قابل باور به نظر برسد. بعد از همه چی عشق صفحه خطا؟
از این گذشته، آنها تجربه بازدیدکنندگان را مختل می کنند، اغلب نشانه ای از این هستند که مشکلی در وب سایت رخ داده است، و می توانند برای مشتریان تجاری هزینه بردارند – برخی تحقیقات نشان می دهد که 73٪ از مردم وب سایت را ترک خواهند کرد و هرگز این کار را نمی کنند. صفحه 404 سپس برگردید.
با این حال، طراحان و توسعه دهندگان وب با محتوای این صفحات خلاقیت بیشتری پیدا می کنند.
در این وبلاگ، 10 نمونه از صفحات خطای 404 را بررسی می کنیم که نمی توانید آنها را دوست نداشته باشید، قبل از اینکه به برخی از ویژگی هایی که می توانند به یک صفحه موثر و به یاد ماندنی 404 کمک کنند، نگاه کنیم.
- لاما لاما
این صفحه خطای 404 لاما لاما، یک آژانس دیجیتال مستقر در آمستردام است. این صفحه کاملاً شخصیت برند را منعکس می کند – فلسفه آژانس این است که “ما عاشق بازی هستیم”.
این صفحه همچنین تعاملی است، با جلوه های ماوس و دعوت به “طراحی چیزی” درست مانند صفحه 404.
- نیکول میراندا
این صفحه خطای 404 بخشی از سایت نمونه کار طراح و توسعه دهنده مستقر در آمستردام Nicolo Miranda است. مانند بقیه وب سایت میراندا، این وب سایت نیز مهارت و خلاقیت او را به نمایش می گذارد.
- dfy
صفحه 404 این آژانس راه حل های دیجیتال خلاقانه فضانوردی را نشان می دهد که به نظر می رسد در فضا شناور است و عبارت “رهایم نکن” را نشان می دهد.
هوشمندانه، همچنین دارای یک تایمر شمارش معکوس است که به بازدیدکننده از دست رفته اطلاع می دهد که در عرض چند ثانیه به سایت اصلی بازگردانده می شود.
- جعبه ناهار
پس زمینه صورتی روشن، تایپوگرافی جسورانه و گرافیک چشم نواز شما را به صفحه 404 این شرکت فناوری سفارش غذا خوش آمد می گوید. این صفحه با کلمات سنجیده ای نوشته شده است “ما متأسفیم که به شما اطلاع می دهیم که این صفحه وجود ندارد”. چه کار میکند؟ نزدیک به یک میلیون دلیل برای استفاده از جعبه ناهار.
- تیم فروتن
صفحه 404 این آژانس طراحی دیجیتال 100٪ در مورد برند است. هم رنگ های برند آنها و هم حس شوخ طبعی شرکت را منعکس می کند.
- اوا هابرمن
بازدیدکنندگان از وب سایت بازیگر زن ایوا هابرمن که یک URL معیوب وارد می کنند با عکسی دراماتیک از او و عبارت “شما اوا هابرمن را شکستید” مواجه می شوند.
- 495 ودکای روسی
صفحه 404 این شرکت ودکا با طرح رنگی سیاه و سفید، گرافیک خوب ترسیم شده و انیمیشن ظریف، ساده و در عین حال فوق العاده موثر است.
- متیو فیشر
در نگاه اول، صفحه خطای 404 هنرمند متیو فیشر مانند یک صفحه پیام خطای سیاه و سفید ساده به نظر می رسد. سپس یک انیمیشن موج ظاهر می شود که برخی از کارهای فیشر را نشان می دهد. سپس صفحه به ظاهر اولیه خود باز می گردد، اما بازدیدکنندگان می توانند از جلوه های زیبای ماوس برای بازدید مجدد از محصولات استفاده کنند.
- کافئین
این صفحه خطای کمی نگران کننده قطعا توجه شما را به خود جلب می کند. وقتی به این هشدار 404 برسید، صفحه با دایرههایی پر میشود که در واقع یک توپ یکنوع بازی شبیه لوتو است. هر دایره پر از تصاویر یک گربه مبهوت در پس زمینه کیهانی روانگردان است. بازدیدکنندگان سایت می توانند از ماوس برای حرکت دادن گربه ها به اطراف استفاده کنند و با جابجایی هر کدام، صدای میو ایجاد می شود.
- بی شمار
این صفحه خطای یکپارچهسازی با سیستمعامل 404 کارت تست را نشان می دهد – تصویری که در دهه 60، 70 و 80 در تلویزیون ظاهر می شد، زمانی که برنامه ای وجود نداشت. این صفحه متعلق به وب سایت آژانس ویدیوی خلاق Myriad است.
بنابراین، چه چیزی می توانیم از مثال های بالا بیاموزیم؟
4 ویژگی برتر صفحات خطای موفق 404
- لینک صفحه اصلی
ناگفته نماند. با این حال، دکمه “بازگشت” باید واضح و واضح باشد تا بازدیدکنندگان آن را از دست ندهند و سایت را ترک نکنند.
برای چیزی کمی مؤثرتر، یک تغییر مسیر خودکار راه اندازی کنید که بازدیدکنندگان را مستقیماً از صفحه 404 به صفحه اصلی می برد – صفحه خطای DFY، فهرست شده در بالا، این کار را انجام می دهد.
اگر سایت وردپرسی دارید، می توانید از افزونه All 404 Redirect to Homepage برای رسیدن به این هدف استفاده کنید.
- یک جعبه جستجو
هنگامی که یک بازدیدکننده در صفحه 404 فرود می آید، از قبل احساس می کند که وقتش تلف شده است.
برای اطمینان از اینکه آنها دیگر وقت خود را تلف نمی کنند، می توانید یک نوار جستجو در صفحه 404 خود قرار دهید تا به آنها کمک کنید اطلاعاتی را که در ابتدا به دنبال آن بودند پیدا کنند.
- نام تجاری
همانطور که در بالا نشان داده شد، صفحات خطای 404 راهی عالی برای نمایش شخصیت یک برند هستند. از استفاده از طنز نترسید و کاری متفاوت انجام دهید تا توجه بازدیدکننده را حفظ کنید.
- یک کد تخفیف
نیل پاتل، متخصص سئو، تخمین می زند که یک صفحه خطای 404 نرخ تبدیل کمتر از 2 درصد دارد.
با این حال، او توصیه می کند که افزودن کدهای تخفیف به این صفحه می تواند به حفظ علاقه بازدیدکنندگان و تبدیل آنها به مشتری کمک کند.
مطمئن شوید که پیشنهاد تخفیف را به همان روشی که بازدیدکننده قصد خروج از آن را دارد درج کنید (سایت شما به نرمافزار قصد خروج نیاز دارد) نه اینکه در صفحه 404 قرار بگیرد.
میزبانی وب طراح وب و درجه توسعه دهنده وب از Heart Internet
در Heart Internet چندین گزینه میزبانی ارائه می دهیم که برای حرفه ای ها مناسب است.
برنامه های WordPress Pro ما را بررسی کنید، که با منابعی برای ساخت تا 50 وب سایت، بسته به بسته ای که انتخاب می کنید، ارائه می شود.
یا به برنامه های VPS ما نگاهی بیندازید، که با 1 تا 16 CPU، 2 تا 64 گیگابایت رم و 40 تا 800 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می شود.
مثل همیشه با Heart Internet، میتوانید روی 99.9% آپتایم و پشتیبانی مشتری برتر حساب کنید.