منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • طراحی وب سایت برای شناسایی تقاطع: 8 نکته

طراحی وب سایت برای شناسایی تقاطع: 8 نکته

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ

وب سایت ها باید طوری طراحی شوند که در دسترس باشند و تنوع را منعکس کنند. با این حال، در سال 2022، این ممکن است دیگر کافی نباشد.

در وبلاگ اخیر، کارینا گوویندجی، مدیر ارشد تنوع، ارزش سهام و گنجاندن در EMEA گوگل، آمریکای لاتین و کانادا، پیش‌بینی کرد که امسال، جهان به طور فزاینده‌ای از برندها به سمت «تنوع، برابری و گنجاندن» تغییر خواهد کرد. رو به جلو برای اتخاذ یک “رویکرد جدی”. ،

او نوشت:

“این به معنای اذعان به این است که هویت افراد متضاد است. هر کسی تجربه منحصر به فرد خود را از تبعیض و ظلم دارد و ما باید همه چیز و هر چیزی را که می تواند مردم را به حاشیه راند در نظر بگیریم. و ممکن است همپوشانی هایی وجود داشته باشد: مردم با هیچ ویژگی مشخصی تعریف نمی شوند.”

پس چگونه طراحان و توسعه دهندگان می توانند اطمینان حاصل کنند که وب سایت هایی که می سازند منعکس کننده این تقاطع هستند؟

برای چند نکته به پایین بروید.

هویت تقاطع چیست؟

کیمبرلی کرنشاو، دانشگاهی آمریکایی، اصطلاح تعامل را در اواخر دهه 1980 ابداع کرد.

این اصطلاح چگونگی تلاقی و همپوشانی جنسیت، طبقه، سن، رنگ پوست و سایر خصوصیات فردی را توصیف می کند.

تشخیص می دهد که انسان ممکن است بیش از یک ویژگی داشته باشد که در معرض تبعیض و خصومت باشد.

کرنشاو در مصاحبه‌ای با دانشکده حقوق کلمبیا گفت: اینطور نیست که مشکل نژادی وجود داشته باشد، مشکل جنسیتی وجود دارد و مشکل کلاس یا LBGTQ وجود دارد.

“گاهی اوقات ساختار آنچه را که برای کسانی که در معرض همه این چیزها هستند می‌افتد از بین می‌برد.”

8 نکته برای نشان دادن تقاطع در طراحی وب شما

1. حسابرسی تنوع را انجام دهید

کلمه ممیزی این کار را شبیه یک پروژه بزرگ می کند، اما در واقعیت، می تواند کار آسانی باشد. چندین صفحه از وب سایتی را که روی آن کار می کنید اسکن کنید تا ببینید آیا محتوا عجیب و غریب است یا خیر.

از نکات زیر برای تشخیص تصاویر نامتعادل، زبان و سایر عناصر طراحی استفاده کنید.

2. تصاویری که هویت تقاطع را نشان می دهند را انتخاب کنید

هنگام انتخاب تصاویر، گزینه هایی را انتخاب کنید که کلیشه ها را به چالش می کشند. به عنوان مثال، هنگام انتخاب تصویری از والدینی که در خانه می‌مانند، تصویر شخصی را که به‌جای یک زن خود را مرد معرفی می‌کند، در نظر بگیرید و در نظر بگیرید که آیا این تصویر منعکس‌کننده رنگ پوست، سن و چگونگی نشان‌دهنده ویژگی‌های دیگر مانند طبقه است. همچنین.

3. خلاقیت ها را تازه کنید تا واقعیت های جدید را منعکس کنید

ساختن وب سایتی که هویت های متقابل را منعکس می کند، همه چیز در مورد توسعه سایت هایی است که منعکس کننده زندگی واقعی و تجربیات روزمره افراد است.

این به معنای اطمینان از این است که خلاقان نماینده سبک زندگی مردم و همچنین ویژگی های فردی آنها هستند.

به عنوان مثال، زمانی که استفاده از ماسک در بریتانیا اجباری شد، گوگل خلاقیت خود را به روز کرد تا به مردم نشان دهد که ماسک می زنند.

موتورهای جستجو متوجه شدند که این کار برای تجارت و همچنین کار درستی است.

گوگل فاش کرد: “پس از راه اندازی” [of the facemask creatives]ما شاهد افزایش قابل توجهی در سازگاری و آگاهی برند در مقایسه با خلاقیت قبل از همه‌گیری بودیم که تنوع کمتری داشت. به‌ویژه در بریتانیا، معیار کلیدی ما – هزینه هر سرنخ واجد شرایط – پس از راه‌اندازی کمپین 45 درصد کاهش یافت، که نشان می‌دهد مخاطبان ما تمایل بیشتری به مشارکت با پیشنهادات ما داشتند.

4. رویکرد جین آستن به ضمایر خنثی جنسیت را در نظر بگیرید

مطمئن شوید کپی موجود در سایت شما حاوی کلماتی مانند او، او، او، او یا مانند آن نباشد، اگر به طور خاص مربوط به فردی نیست که آن جنسیت را شناسایی می کند.

در عوض، از «آنها»، «آنها»، «آنها» و «خودم» استفاده کنید.

جین آستن معمولاً از این کلمات در نوشته های خود استفاده می کند – می توانید نمونه هایی را مشاهده کنید اینجا،

5. از زبان شایسته اجتناب کنید

امروزه ده ها واژه قدرتمند در گفتار روزانه استفاده می شود. اگر در حال طراحی وب سایتی با لحن معمولی هستید، خزیدن در صفحات شما برای آنها آسان است.

به دنبال کلماتی مانند دیوانه، مجنون، کور، مجنون، OCD و گنگ باشید.

چنین کلماتی انگ می شود و منجر به درونی شدن تعصبات مضر می شود.

6. از شرایط اجتماعی خودداری کنید

نمونه‌هایی از اصطلاحات اجتماعی شامل «فهرست سیاه» و «فهرست سفید» و «منشا» است.

اگر این کلمات را در سایتی که در حال توسعه آن هستید مشاهده کردید، آنها را با «فهرست مسدود» و گزینه‌هایی مانند «لیست مجوز»، «سطح بالا» و «ساخت‌شده» جایگزین کنید.

7. طرح های رنگی را تجزیه و تحلیل کنید

هر رنگی معنایی دارد. به عنوان مثال، در بریتانیا، ضرب المثل تاریخی این است که “صورتی برای دختران و آبی برای پسران است”.

دفعه بعد که یک طرح رنگی برای یک وب سایت انتخاب می کنید، رنگ های خنثی مانند خاکستری، زرد، نارنجی و سبز را در نظر بگیرید.

یا اگر مشتری شما مشتاق رنگ صورتی یا آبی است، با ترکیب رنگ‌ها با سایه‌های خنثی دیگری، معنی را منتشر کنید.

8. فراگیر عمل کنید

صنعت طراحی وب قبل از اینکه ادعا کند فراگیر است، راهی در پیش دارد. یک مطالعه اخیر نشان داد که 79٪ از افرادی که در این زمینه کار می کنند، به عنوان مثال مرد هستند.

با این حال، بهترین راه برای تضمین هویت متقابل سایت‌هایی که طراحی می‌کنید، این است که اطمینان حاصل کنید که گروه‌های کم‌نمایش و حذف شده از لحاظ تاریخی در هر فرآیند خلاقانه مشترکی که انجام می‌دهید، مشارکت دارند.

این در مورد همه چیز از کپی رایت گرفته تا عکاسی صدق می کند.

درباره اینترنت قلب و فروش ژانویه 2022 ما

Heart Internet یک ارائه دهنده میزبانی، دامنه و امنیت وب است که در بریتانیا مستقر است.

محدوده محصولات ما شامل میزبانی وب، میزبانی وردپرس از جمله برنامه هایی برای حرفه ای ها، میزبانی VPS و سرورهای اختصاصی است.

در زمان‌های مشخصی از سال، ما معاملات و پیشنهاداتی را ارائه می‌کنیم تا هاستینگ را با بودجه‌ی بیشتر سازگار کنیم.

در ژانویه 2022، ما 25٪ تخفیف در تمام بسته های میزبانی VPS خود مدیریتی ارائه می دهیم. پیشنهاد 31. به پایان خواهد رسیدقبیله برنامه ریزی شده ژانویه. درباره ما بیشتر بدانید صفحه محصول،